lauantai 30. heinäkuuta 2011

Unelmatreffit

Luka täällä moi,

eilen oli ihana päivä! Mulla oli treffit Ihqn kanssa ja ne meni tosi hyvin. Ensin me käytiin vähän tekemässä töitä, niin siinä ei vielä keretty kauheesti jutskaileen. Mun piti vähän seurailla mammaa ja sitten vaan maata paikallaan, olin kyllä mielestäni aika pätevä! Sitten kun lopetettiin työt, niin lähdettiin lenkille ja pysähdyttiin uimaan. Mua on aina vähän se uiminen jännittänyt ja oon vaan kahlaillut, mutta kun Ihq meni uimaan ja haki keppiä, niin enhän mä voinut sille näyttää, että mua pelottaa! Oli sitten pakko mennä itekkin..ja ei se tainnutkaan olla ihan kamalaa, toivottavasti mamma vie mut pian uudestaan kokeilemaan.

Sitten meidät treffit jatku vielä agility kentällä. Ihq meni kyllä tosi hyvin, mutta kyllähän mä sen jo tiesinkin..mekin mamman kanssa vähän tehtiin muutamaa kuvioo ja ihan hyvin sekin meni, kun mamma vaan osas ohjata! Sen täytyy kyllä aika paljon viä harjotella..kyllä se Ihq tais olla kans ihan hurmaantunut mun hienoista agility taidoista, koska pääsin vielä sen kanssa kotiinkin. Ihan kaikki kyllä ei tykännyt mun kyläilystä, mutta ei se mitään, kun sain olla Ihqn kanssa <3 Taidan olla aika rakastunut..kyllä sekin vielä jonain päivänä rakastuu muhun!

T. Luka

2 kommenttia: